Bangårdsgatan

Bangårdsgatan är för dig med neuropsykiatrisk funktionsnedsättning.
Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från socialförvaltningen för att jobba på Bangårdsgatan.
På Bangårdsgatan kan du utföra olika uppgifter
utifrån dina intressen och behov.
Tillsammans skapar vi bra dagar.

Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du göra på Bangårdsgatan 

Administrativa uppgifter

Träarbete

Lagerarbete

Renovera secondhandprodukter

Andra uppgifter efter dina önskemål

Här finns Bangårdsgatan

Vi finns på Bangårdsgatan 6, Linköping.

Så här jobbar vi på Bangårdsgatan

Vi planerar ditt jobb tillsammans.
Du vet vad som ska hända.
Du vet vad du ska jobba med.

Personalen kan Tecken som Stöd.

Du är med och påverkar din arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb. 

Kontakta Leanlink Bangårdsgatan

013-26 30 79

Bangårdsgatan 6

Senast uppdaterad den 14 juli 2018

Tillbaka Skriv ut