Hoppa till huvudinnehåll

Skägget

Skägget har två grupper.
Produktion som jobbar med paketering.
Aktivitetsgruppen som jobbar med olika aktiviteter.
Vi skapar bra dagar tillsammans!

Det här kan du jobba med på Skägget

Produktionsgruppen

Väga och räkna produkter och paketera dem.

Sätta etiketter på förpackningar.

Svetsa ihop påsar.

Exempel på produkter vi packar är olika aluminiumformar, frysetiketter

med mera.

Under veckan kan vi erbjuda textil aktivitet och promenad.

Ibland har vi trivselaktivitet tillsammans till exempel bingo.

Aktivitetsgruppen

Musik.

Skapande.

Bakning.

Rörelse.

Promenader, uteaktiviteter.

Återvinning.

Bilutflykter.

Spela spel.

Pussel.

Arbetet

Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.

Måltider

Vi beställer lunch från Kost & Restaurang.

Du berättar för personalen om du vill ha mat.

Räkning för maten skickar vi hem till dig.

Du kan också ta med egen mat och värma här.

Alla som arbetar här får också en frukt om dagen.

Hitta till oss

Daglig verksamhet Skägget ligger i Skäggetorp.

Du kan åka buss eller färdtjänst hit.

Närmaste busshållplats heter Skäggetorp Centrum.

Beslut om daglig verksamhet

För att arbeta på Skägget behöver du ett

beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.

Kontakta Skägget

Skäggetorp Centrum 30

Senast uppdaterad den 22 juni 2018

Tillbaka Skriv ut