Hårddiskarna

På Hårddiskarna kan du jobba med foto och film.
Vi använder kameror och datorer i arbetet.
Tillsammans skapar vi bra dagar.

Hårddiskarna daglig verksamhet

 

Det här kan du göra på Hårddiskarna

Fotografera.

Göra egen film.

Göra bilder och foton med hjälp av dator.

Skanna dokument.

Här finns Hårddiskarna

Hårddiskarna finns på Gamla Tanneforsvägen 17 A.

Så här jobbar vi på Hårddiskarna

Vi planerar ditt jobb tillsammans.

Du vet vad som ska hända.

Du vet vad du ska jobba med.

Personalen kan Tecken som Stöd.

Du är med och påverkar din arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb. 

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från socialförvaltningen för att jobba på Hårddiskarna.

Kontakta Leanlink Hårddiskarna

013-26 35 41

Gamla Tanneforsvägen 17

07:30-16:00

Senast uppdaterad den 13 juli 2018

Tillbaka Skriv ut