Daglig verksamhet Fixarna
Daglig verksamhet Fixarna finns för dig
som behöver arbeta i en lugn miljö med
mycket stöd av personal.
På Fixarna kan du arbeta med att packa
varor och köra till andra verksamheter.
Vi skapar bra dagar tillsammans.
Exempel på arbetsuppgifter:
Packa och köra ut frukt.
Hämta och lämna material.
Göra inköp och köra saker till verksamheter.
Arbeta med återvinning.
Arbetet
Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.
Du vet vad som ska hända.
Måltider
Varje dag beställer vi lunch från Kost & Restaurang.
Du berättar för personalen om du vill äta lunch.
Räkning för maten skickar vi hem till dig.
Du kan också ta med egen mat och värma här.
Alla som arbetar får också en frukt om dagen.
Hitta till oss
Daglig verksamhet FIxarna finns i Johannelund.
Du kan gå, cykla, åka buss eller färdtjänst till oss.
Närmaste busshållplats heter Ödegårdsgatan.
Beslut om daglig verksamhet
Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från Socialförvaltningen för att arbeta hos oss.