Skog och mark
Skog och mark är en verksamhet för dig med
psykisk ohälsa eller en neuropsykiatrisk diagnos.
Även du som har psykosociala svårigheter är välkommen.
På Skog och mark arbetar vi ofta utomhus året runt.
Du är med och planerar arbetet.
Skog och mark arbetar på olika platser inom
Linköpings kommun.
Vår lokal finns i Ullstämma.
Vill du arbeta på Skog och mark
ringer du eller skickar e-post till oss.
Vi har telefonnummer 013 - 20 75 30.
Du kan även få arbeta på Skog och mark
efter beslut från Socialkontoret.
Vi arbetar mest utomhus.
Vi arbetar med trädgårdsarbete.
I vårt snickeri tillverkar vi till exempel blomlådor,
fågelholkar och leksaker till förskolor.
När vi arbetar i skogen röjer vi sly och hanterar ved.
Det är Leanlink som driver Skog och mark.
Linköpings kommun äger Leanlink.