Råd & Stöd mottagning
Mottagningen kan ge stöd och hjälp
när du har personliga problem.
Du kan ringa till oss för att diskutera
ditt problem och få veta mer om
stöd som kommunen kan ge dig.
Hos oss kan du boka tid
för ett personligt samtal.
Mottagningen kan ge stöd
Ger information om stöd som kommunen
kan ge till dem som bor i Linköpings kommun.
Ger stödsamtal under en kortare tid.
Det kostar ingenting att besöka mottagningen.
Här finns mottagningen
Våra lokaler finns på Klostergatan 5 B i Linköping.
Vi som arbetar på mottagningen
Vi som arbetar på mottagningen är socialarbetare
med socionomutbildning.
Det är Leanlink som driver mottagningen.
Linköpings kommun äger Leanlink.
013-20 69 68
Mån, tis, tors, fred kl 9.00-10.00
ons 13.00-14.00
Klostergatan 5B
Vardagar 8.00-12.00, 13.00-17.00
(juni-aug till kl 16.00)