Snabbnavigation

Hoppa till huvudinnehåll

Råd & Stöd mottagning

Mottagningen kan ge stöd och hjälp
när du har personliga problem.
Du kan ringa till oss för att diskutera
ditt problem och få veta mer om
stöd som kommunen kan ge dig.
Hos oss kan du boka tid
för ett personligt samtal.

Mottagningen kan ge stöd

Ger information om stöd som kommunen
kan ge till dem som bor i Linköpings kommun.
Ger stödsamtal under en kortare tid.

Det kostar ingenting att besöka mottagningen.

Här finns mottagningen

Våra lokaler finns på Klostergatan 5 B i Linköping.

Vi som arbetar på mottagningen

Vi som arbetar på mottagningen är socialarbetare
med socionomutbildning.

Det är Leanlink som driver mottagningen. 
Linköpings kommun äger Leanlink.

 

Kontakta Råd & Stöd Mottagningen

013-20 69 68


Mån - fre kl 9.00-10.00

Klostergatan 5B

Vardagar 8.00-12.00, 13.00-17.00
(juni-aug till kl 16.00)

Senast uppdaterad den 2 mars 2020

Tillbaka Skriv ut
Chatta. Fäll ut menyn

Kontakt Linköping


Välkommen till Linköpings kommuns chatt. Chatten är öppen vardagar kl 8-15.

Vi som svarar är samhällsvägledare på Kontakt Linköping. Om du lämnar personuppgifter till oss behandlar vi dem såhär: