Ungdomsresurs sysselsättning
Vi vänder oss till dig som är 16-22 år och
behöver psykosocialt stöd.
Du får stöd att komma gång med praktik
eller sysselsättning.
Ungdomsresurs sysselsättning erbjuder dig
Rådgivning och vägledning till dig och din familj.
Sysselsättning för ungdom 16-22 år som inte går
i gymnasiet eller arbetar.
Sysselsättning kan vara praktik på arbetsplats
eller skapande arbete i vår ateljé.
Vi anpassar stödet efter dina behov.
Ungdomsresurs finns på Drottninggatan 50.
Vi som arbetar på Ungdomsresurs
Vi är en medarbetare på ungdomsresurs sysselsättning
som har lång erfarenhet av socialt arbete med ungdomar.
Ring oss gärna för att få veta mer.
Vi har telefonnummer 013-20 59 77.