Trendspaning om handel

Handelsrådet är på trendspaningsturné i november och stannar i Linköping. Dagen består av en trendspaning på förmiddagen som är öppen för alla och en eftermiddag speciellt för dig som jobbar eller utbildar inom handeln!

Karta och kompass i ett snabbt föränderligt detaljhandelslandskap, nu är det återigen dags för Handelsrådets trendspaning.

Digitalisering står agendan, men den här gången ägnas den fysiska butiken extra uppmärksamhet. Årets tema är Butiken som marknadsföringskanal.

På förmiddagen får du lyssna till:

  • Urban Lindstedt, journalist specialiserad på detaljhandelsbevakning.
  • Forskaren och professorn Jens Nordfält, University of Bath School of Management talar om Butiken som marknadsföringskanal.
  • Lena Norin Selhag, Norins Ost. Norins Ost är ett av Sveriges äldsta familjeföretag i ostbranschen och landets första ostbutik på nätet.

Förmiddagens trendspaning är öppen för alla som vill delta. Jobbar du i eller utbildar inom handeln är du dessutom välkommen att stanna på eftermiddagen. Mer information om det finns på Handelsrådets webbplats.

Information och anmälan

Arrangör: Handelsrådet.
Datum: 4 november, klockan 9-12.
Plats: Frimurarehotellet, S:t Larsgatan 14.
Anmälan: Anmäl dig via Handelsrådets hemsida. Där finns även mer information om programmet.

Hjälpte informationen på den här sidan dig?

Hjälp oss förbättra webbplatsen

Hur skulle den här sidan kunna bli bättre?

Senast uppdaterad den 9 oktober 2019