Hoppa till huvudinnehåll

Ansök om arrangemang i idrottshallar

Denna e-tjänst används för idrottsföreningar att ansöka om arrangemang inför hösten 2024 och våren 2025 i Linköpings kommuns idrottsanläggningar. Sista dagen för ansökan är 1 januari 2024. Efter att ansökningstiden är slut görs en genomgång av alla ansökningar och en fördelning sker, därefter bokas arrangemanget i Interbook och bekräftelse skickas till föreningen.

Använd länken nedan för att göra en ansökan.

Om e-tjänsten

Arrangemang av typ skolturneringar, intern serie, cuper, turneringar, tävlingar (utanför föreningsidrotten), kommersiella arrangemang och så vidare bör förläggas till lågsäsong. För arrangemang som inte är idrottsarrangemang sker bedömningen från fall till fall.

Relaterad information

Gallring

Uppgifterna gallras ur e-tjänsten efter två månader.

Har du problem eller frågor kring e-tjänsten

Upplever du problem med e-tjänsten eller har frågor kring e-tjänsten är du välkommen att höra av dig till Lokalbokningen.

Lokalbokningen

Bokning av idrottshallar, idrottsanläggningar, skolidrottshallar, övriga skollokaler samt vissa kulturarenor görs via e-tjänsten Interbok Go https://ibgo.linkoping.se

Personuppgifter som lämnas ovan behandlas av kultur- och fritidsnämnden för administration som behövs för att handlägga ärendet. Personuppgiftsansvarig är kultur- och fritidsnämnden.

Du har ett antal rättigheter enligt dataskyddsförordningen:

• Du har rätt att kontakta oss om du vill ha ut information om de uppgifter vi behandlar om dig.
  • Du kan även kontakta oss för att begära rättelse, för att begära att vi begränsar behandlingen, för att göra invändningar eller begära radering av dina uppgifter.
  • Du har också rätt att vända dig till tillsynsmyndigheten Integritetskyddsmyndigheten med klagomål.

För frågor kontakta kultur- och fritidsnämnden enligt följande: [email protected]  eller via
Linköping kommun
Kultur- och fritidsnämnden