Snabbnavigation

Hoppa till huvudinnehåll

Familjerådgivning

Familjerådgivningen finns för dig eller er som har
problem i en parrelation.

Du eller ni vill samtala om och förbättra relationen.
Du eller ni vill bli bättre på att hantera konflikter.
Du kan komma ensam eller tillsammans som par
till familjerådgivningen.

Någon av er ska vara bosatt i Linköpings, Kinda  
eller Åtvidabergs kommun.
Familjerådgivningen för inga journaler och du kan
vara anonym.

Besöken kostar 200 kronor.

Du kan kontakta Leanlink om du vill komma på Familjerådgivning.
Linköpings kommun äger Leanlink.

Du kan också kontakta Linköpings Stadsmission.

Kontakta Familjerådgivningen

013-26 34 00


Tisdagar 8.30 - 9.30
Fredagar 10.30 - 11.30
Telefontider i sommar
v. 28 13/7 8.30- 9.30
v. 29 20/7 8.30-9.30
v. 30 Stängt

Ågatan 31

Kontakta Linköpings Stadsmission Familjerådgivning

013-26 38 66

Hamngatan 23

Senast uppdaterad den 9 oktober 2019

Tillbaka Skriv ut