Snabbnavigation

Hoppa till huvudinnehåll

Sjunga eller spela instrument

Från årskurs 3 och tills du går ut gymnasiet kan du
lära dig att spela instrument hos Kulturskolan.
Du kan sjunga i kör från årskurs 1.

 

Spelar du ett instrument kan du också spela i orkester
hos Kulturskolan.
Det finns många olika instrument att välja på som till  
exempel fiol, saxofon, piano, trummor och gitarr.
Svårt att välja instrument?
Kulturskolan har visning av instrument på skolorna
i mars varje år.

Du kan sjunga i kör från årskurs 1.
Lektioner i sång finns för dig som går i åk 8 och upp till
22 år. 

Senast uppdaterad den 10 mars 2016

Tillbaka Skriv ut
Chatta
Chatta. Fäll ut menyn

Kontakt Linköping


Välkommen till Linköpings kommuns chatt. Chatten är öppen vardagar kl 8-15.

Vi som svarar är samhällsvägledare på Kontakt Linköping. Om du lämnar personuppgifter till oss behandlar vi dem såhär: