Hoppa till huvudinnehåll

Anhörigcenter

Anhörigcenter finns för dig som hjälper och
vårdar någon som är sjuk
eller har en funktionsnedsättning.
Till Anhörigcenter kan du komma för
enskilda samtal eller för att delta i aktiviteter
och samtalsgrupper.

Om Anhörigcenter

På Anhörigcenter träffar du andra anhöriga.
Du kan delta i trevlig gemenskap och vara med på
aktiviteter.
Få enskilda stödsamtal eller vara med i samtalsgrupper.
Vi ger stöd till dig som har mist en anhörig.
Få taktilmassage eller koppla av i massagestol.
Du kan gå på föreläsningar och få kontakt
med föreningar genom Anhörigcenter.

Det kostar inget att besöka Anhörigcenter.

Här finns Anhörigcenter

Anhörigcenter finns på Brigadgatan 14 A i Linköping.
Du kan ringa oss på telefonnummer 013 - 26 31 95.

Vi som arbetar på anhörigcenter

Vi som arbetar på Anhörigcenter har stor kunskap  
och erfarenhet av arbete i vård och omsorg. 

Senast uppdaterad den 16 februari 2024

Tillbaka Skriv ut