Hagadal
Hagadal finns för dig som ska bli förälder och
behöver extra stöd.
Vi ger stöd till föräldrar under graviditeten och
tills barnet fyller 1 år.
Hagadals verksamhet
Vi har tid för samtal med dig och familjen.
Aktiviteter och samtal i grupp med andra föräldrar.
Personalen på Hagadal gör hembesök om du vill.
Här finns Hagadal
Vi finns på Garnisionsvägen 9 vid parkeringen på sjukhuset.
Ring till oss om du har frågor om Hagadal.
Hagadal har telefonnummer 013 - 20 71 10 och 013 - 20 72 21.
Det är Leanlink som driver Hagadal i samarbete
med Region Östergötland.
Linköpings kommun äger Leanlink.
010-103 47 45 (receptionen)
vardagar kl 8.00 - 16.30
Garnisonsvägen 9
Dagtid vardagar