Support- och arbetsteamet

Teamet arbetar för dig som har en psykisk
eller neuropsykiatrisk funktionsnedsättning
eller psykosociala problem.
Vi arbetar för att du ska hitta en arbetsplats
som fungerar för dig.
Målet är att du som vill arbeta ska kunna göra det.

Tillsammans bestämmer vi vad du och teamet behöver
göra innan du börjar arbeta på en arbetsplats.
Du och teamet letar bra arbetsplatser tillsammans.
Den första tiden på arbetsplatsen är praktik.
Målet för dig och teamet är att du ska få en anställning.
Du och arbetsplatsen får stöd av teamet
så länge ni behöver det.

Det är Leanlink som driver Support- och arbetsteamet.
Linköpings kommun äger Leanlink.

Senast uppdaterad den 10 mars 2016

Tillbaka> Skriv ut