Anhörigcenter

Anhörigcenter finns för dig som hjälper och
vårdar någon som är sjuk
eller har en funktionsnedsättning.
Till Anhörigcenter kan du komma för
enskilda samtal eller för att delta i aktiviteter
och samtalsgrupper.

Om Anhörigcenter

På Anhörigcenter träffar du andra anhöriga.
Du kan delta i trevlig gemenskap och vara med på
aktiviteter.
Få enskilda stödsamtal eller vara med i samtalsgrupper.
Vi ger stöd till dig som har mist en anhörig.
Få taktilmassage eller koppla av i massagestol.
Du kan gå på föreläsningar och få kontakt
med föreningar genom Anhörigcenter.

Det kostar inget att besöka Anhörigcenter.

Här finns Anhörigcenter

Anhörigcenter finns på Brigadgatan 14 A i Linköping.
Du kan ringa oss på telefonnummer 013 - 26 31 95.

Vi som arbetar på anhörigcenter

Vi som arbetar på Anhörigcenter har stor kunskap  
och erfarenhet  av arbete i vård och omsorg. 

Det är Leanlink som driver Anhörigcenter.
Linköpings kommun äger Leanlink.

Kontakta Anhörigcenter

013-26 31 95, 013-26 31 57

Måndag, tisdag, torsdag och fredag kl. 9.00–10.00 samt onsdagar kl. 13.00–14.00.

Övrig tid kan det vara svårt att nå oss men om du lämnar meddelande med namn och telefonnummer så hör vi av oss så snart vi kan.

Brigadgatan 14 A

Du träffar oss säkrast mellan kl 10.00-15.00 men ring gärna innan.

Senast uppdaterad den 22 juni 2018

Tillbaka Skriv ut