Hoppa till huvudinnehåll

Ciceron assistent och sammanträdeshandlingar

Sammanträdeshandlingar till kommunfullmäktige, nämnder och utskott i Linköpings kommun återfinns i Ciceron assistent.

Har du frågor kring Ciceron assistent och dina inloggningsuppgifter vänder du dig till nämndsekreteraren för din nämnd eller ditt utskott.

Har du frågor om din iPad vänder du dig till LKDATA, telefon 013-20 69 69.

Är du ny i ditt förtroendeuppdrag får du hjälp med att ladda ner appen när du hämtar ut din iPad.

Ciceron assistent

Ciceron assistent ersätter Meetings Plus och kommer att användas för samtliga sammanträden som sker från och med augusti 2025 och framåt. Du når Ciceron assistent genom en genväg på din Ipad eller genom länken nedan. Inloggning till Ciceron Assistent sker med Mobilt BankID.

Sammanträdeshandlingar

Tjänstepersoner och allmänhet kan ta del av sammanträdeshandlingar genom kommunens digitala diarium. 

Sammanträdeshandlingar för möten som har ägt rum mellan mars 2017 och juli 2025 hittar du i kommunens tidigare sammanträdesportalen.

Instruktionsfilmer Ciceron

Mitt möte i Ciceron assistent

Navigera i Ciceron assistent

Skriva och ta del av kommentarer i Ciceron assistent

Senast uppdaterad den 14 augusti 2025