Distansarbete och IT-support

Distanstjänster

Instruktion till distanstjänster

Linsam samarbetsrum

Instruktioner till samarbetsrum

 Supporttjänster

Om du har problem med din distansuppkoppling kan, efter felanmälan till LKDATA kundservice, ni komma överens om support via fjärrstyrning. Då används nedan länk.

Du kan byta ditt lösenord genom självservicetjänsten Passwordkiosk.

Vill du läsa mer om hur du kommer igång med tjänsten, ta del av följande guide:

Hjälpte informationen på den här sidan dig?

Hjälp oss förbättra webbplatsen

Hur skulle den här sidan kunna bli bättre?

Senast uppdaterad den 28 september 2017

Chatta. Fäll ut menyn

Kontakt Linköping


Nu testar vi chatt som ny kontaktväg till kommunen. Chatten är öppen måndag till fredag 08.00-16.00, vecka 9 och 10.

Du får svar direkt på allmänna frågor. Samhällsvägledare, med bred kompetens om hela kommunens verksamheter, tar emot dina frågor.