Skägget

Leanlink daglig verksamhet

 

Du kan jobba med olika saker på Skägget.
Du kan jobba med färg och textil.
Du kan packa varor till företag.
Vi har en liten butik där vi säljer det vi tillverkar.

Det här kan du jobba med på Skägget

Räkna och packa formar till företag.
Räkna och packa hälsokost till företag.
Trycka bilder på tyg och disktrasor.
Väva och sy.
På Skägget finns en grupp som läser och
pratar om nyheter. 

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
enligt LSS för att jobba på Skägget.

Här finns Skägget

Skägget finns på Skäggetorps centrum 30. 

Personal på Skägget

Det finns personal på Skägget som arbetar
tillsammans med dig. 
Personalen har utbildning
för att ge dig ett bra stöd.
Du får stöd av en arbetsterapeut för att
ditt jobb ska fungera bra.
Arbetsterapeuten jobbar också med rytmterapi och
massage.

Det är Leanlink som driver Skägget.
Linköpings kommun äger Leanlink.

Senast uppdaterad den 10 mars 2016

Tillbaka> Skriv ut