Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Eldningsförbud i Linköping och hela Östergötland. Läs mer här: http://www.linkoping.se/kommun-och-politik/kommunens-organisation/krisorganisation/

Hagadal

Hagadal finns för dig som ska bli förälder och
behöver extra stöd.
Vi ger stöd till föräldrar under graviditeten och
tills barnet fyller 1 år.

Hagadals verksamhet

Vi har tid för samtal med dig och familjen.
Aktiviteter och samtal i grupp med andra föräldrar.
Personalen på Hagadal gör hembesök om du vill.

Här finns Hagadal

Vi finns på Garnisionsvägen 9 vid parkeringen på sjukhuset.

Ring till oss om du har frågor om Hagadal.
Hagadal har telefonnummer 013 - 20 71 10 och 013 - 20 72 21.

Det är Leanlink som driver Hagadal i samarbete
med Region Östergötland.
Linköpings kommun äger Leanlink. 

Senast uppdaterad den 27 oktober 2017

Tillbaka Skriv ut