Hagadal finns för dig som ska bli förälder och
behöver extra stöd.
Vi ger stöd till föräldrar under graviditeten och
tills barnet fyller 1 år.

Hagadals verksamhet

Vi har tid för samtal med dig och familjen.
Aktiviteter och samtal i grupp med andra föräldrar.
Personalen på Hagadal gör hembesök om du vill.

Här finns Hagadal

Vi finns på Garnisionsvägen 9 vid parkeringen på sjukhuset.

Ring till oss om du har frågor om Hagadal.

Det är Leanlink som driver Hagadal i samarbete
med Region Östergötland.
Linköpings kommun äger Leanlink. 

Senast uppdaterad den 10 mars 2016

Tillbaka> Skriv ut