Fortfarande eldningsförbud i Linköping och hela Östergötland. Läs mer här: Eldningsförbud, mer information

Hagadal

Hagadal finns för dig som ska bli förälder och
behöver extra stöd.
Vi ger stöd till föräldrar under graviditeten och
tills barnet fyller 1 år.

Hagadals verksamhet

Vi har tid för samtal med dig och familjen.
Aktiviteter och samtal i grupp med andra föräldrar.
Personalen på Hagadal gör hembesök om du vill.

Här finns Hagadal

Vi finns på Garnisionsvägen 9 vid parkeringen på sjukhuset.

Ring till oss om du har frågor om Hagadal.
Hagadal har telefonnummer 013 - 20 71 10 och 013 - 20 72 21.

Det är Leanlink som driver Hagadal i samarbete
med Region Östergötland.
Linköpings kommun äger Leanlink. 

Kontakta Hagadal

010 - 103 47 45 (receptionen)

vardagar kl 8.00 - 16.30

Garnisonsvägen 9

Dagtid vardagar

Senast uppdaterad den 21 juni 2018

Tillbaka Skriv ut