Snabbnavigation

Hoppa till huvudinnehåll

Vuxenutbildning

Att studera som vuxen kan ge dig en möjlighet att nå dina mål.

Inom Vuxenutbildningen i Linköping kan du läsa kurser
motsvarande grundskola och gymnasieskola.
Det finns också kurser för dig som gått i särskola.

Svenska för invandrare

För dig som kommer från ett annat land
finns SFI, svenska för invandrare.

Du kan få hjälp

På Centrum för vuxenutbildning finns studie- och
yrkesvägledare.
Du kan få hjälp av vägledarna om du har frågor
om till exempel  utbildning och yrkesval.  

Postadress

Linköpings kommun
Centrum för vuxenutbildning
581 81 Linköping

Telefonnummer: 013-20 60 00 (Kontakt Linköping)

Senast uppdaterad den 30 november 2020

Tillbaka Skriv ut
Chatta
Chatta. Fäll ut menyn

Kontakt Linköping


Välkommen till Linköpings kommuns chatt. Chatten är öppen vardagar kl 8-16.

Vi som svarar är samhällsvägledare på Kontakt Linköping. Om du lämnar personuppgifter till oss behandlar vi dem såhär: