Hoppa till huvudinnehåll

Daglig verksamhet Klippan

På Klippan gör vi olika aktiviteter.
Vi skapar bra dagar tillsammans.

Detta kan du jobba med på Klippan

Laga mat.

Delta i musikgrupp.

Åka på utflykt.

Promenera.

Lyssna på högläsning.

Jobba med sortering.

Arbetet

Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.

På Klippan arbetar du med stöd av personal.

Personalen använder Tecken som stöd i arbetet.

Måltider

Vi beställer lunch från Kost & Restaurang.

Du berättar för personalen om du vill ha lunch.

Räkning för lunchen skickar vi hem till dig.

Du kan ta med egen lunch och värma här.

Alla som arbetar här får en frukt om dagen.

Hitta till oss

Daglig verksamhet Klippan ligger i Lambohov.

Du kan åka buss eller färdtjänst till Klippan.

Närmaste busshållplats heter Änggårdsskolan.

Beslut om daglig verksamhet

För att arbeta på Klippan behöver du ett

beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen .

Kontakta Daglig verksamhet Klippan

013-20 59 51

Lantmannagatan 171

Senast uppdaterad den 22 juni 2018

Tillbaka Skriv ut