IT-pall

På IT-Pall jobbar vi med att montera och packa varor till företag.
På Clas Ohlsson finns varor som vi har packat.
Det är ett roligt och omväxlande jobb.
Tillsammans skapar vi bra dagar.

IT-pall, Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du jobba med på IT-pall

Paketera Dry Dry deodorant.

Montera lås till takbox.

Montera isskrapor. 

Sätta på etiketter.

Paketera frukt.

Här finns IT-pall

IT-pall ligger på Gamla Tanneforsvägen 17A.            

Så här jobbar vi på IT-pall

Vi planerar ditt jobb tillsammans.

Du vet vad som ska hända.

Du vet vad du ska jobba med.

Personalen kan Tecken som Stöd.

Du är med och påverkar din arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb. 

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från socialförvaltningen för att jobba på IT-Pall.

Kontakta Leanlink IT-pall

013-20 52 69

Gamla Tanneforsvägen 17A

Senast uppdaterad den 29 september 2018

Tillbaka Skriv ut