Fanfaren

På Fanfaren jobbar vi med datorer
och gör den lättlästa tidningen Fanfaren.
Tillsammans skapar vi bra dagar.

Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du jobba med på Fanfaren

Skriva artiklar till tidningen Fanfaren.

Göra intervjuer och studiebesök som vi skriver om
i tidningen Fanfaren.

Skriv matsedlar och sångtexter till andra verksamheter.

Spela spel på datorn.

Surfa på datorn.

Här finns Fanfaren

Fanfaren finns på Plöjaregatan 52
i Lambohov i Linköping.

Så här jobbar vi på Fanfaren

Vi planerar ditt jobb tillsammans.

Du vet vad som ska hända.

Du vet vad du ska jobba med.

Personalen kan Tecken som Stöd.

Du är med och påverkar din arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb. 

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från socialförvaltningen för att jobba på Fanfaren.

Kontakta Leanlink Fanfaren

013-20 60 02

Plöjaregatan 52

Senast uppdaterad den 13 juli 2018

Tillbaka Skriv ut