Daglig verksamhet Tinnerö
                På Tinnerö jobbar vi ofta ute i området Tinnerö. 
Tinnerö är en daglig verksamhet 
för dig som har stort behov av stöd. 
Våra lokaler finns i Lambohov. 
Vi skapar bra dagar tillsammans.
            
Detta kan du jobba med på Tinnerö
Jobba utomhus.
Såga och klyva ved.
Lämna ved vid grillplatser.
Promenera i skogen och i Lambohov.
Lämna frukt till olika verksamheter.
Arbetet
Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.
På Tinnerö arbetar du med stort stöd av personal.
Måltider
Vi beställer lunch från Kost & Restaurang.
Du berättar för personalen om du vill ha lunch.
Räkning för lunchen skickar vi hem till dig.
Du kan ta med egen lunch och värma här.
Alla som arbetar här får en frukt om dagen.
Hitta till oss
Tinnerö daglig verksamhet finns i Lambohov.
Du kan gå, åka buss eller färdtjänst till oss.
Närmaste busshållplats heter Landbogatan.
Beslut om daglig verksamhet
För att arbeta på Tinnerö behöver du ett
beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.
Lantmannagatan 110