Daglig verksamhet Trädgårdsgruppen
                På Trädgårdsgruppen jobbar vi med olika trädgårdsuppgifter.
Vi levererar även kaffe.
Vi skapar bra dagar tillsammans.
            
Detta kan du jobba med i Trädgårdsgruppen
Kratta löv.
Klippa gräs och sly.
Skotta snö och sanda.
Leverera kaffe till verksamheter i kommunen.
Hämta och kasta återvinning.
Gå promenader, plocka skräp.
Arbetet
Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.
På Trädgårdsgruppen arbetar du med stöd av personal.
Måltider
Vi beställer lunch från Kost & Restaurang.
Du berättar för personalen om du vill ha lunch.
Räkning för lunchen skickar vi hem till dig.
Du kan ta med egen lunch och värma här.
Alla som arbetar här får en frukt om dagen.
Hitta till oss
Daglig verksamhet Trädgårdsgruppen ligger i Berga.
Du kan gå, cykla, åka buss eller färdtjänst hit.
Närmaste busshållplats heter Majelden.
Beslut om daglig verksamhet
För att arbeta på Trädgårdsgruppen behöver du ett
beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.
Ramstorpsgatan 54