Daglig verksamhet Valla Folkhögskola
                Vi jobbar med trädgård och service.
Vi skapar bra dagar tillsammans.
            
Detta kan du jobba med på Valla folkhögskola
Klippa gräs och rensa rabatter.
Kratta löv och skotta snö.
Jobba som vaktmästare.
Arbetet
Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.
På Valla folkhögskola behöver du kunna arbeta
självständigt med lite stöd av personal.
Måltider
Vi beställer lunch från Kost & Restaurang.
Du berättar för personalen om du vill ha lunch.
Räkning för lunchen skickar vi hem till dig.
Du kan ta med egen lunch och värma här.
Alla som arbetar här får en frukt om dagen.
Hitta till oss
Daglig verksamhet Valla folkhögskola ligger nära Vallastallet och universitetet.
Du kan gå, cykla eller åka buss eller färdtjänst hit.
Närmaste busshållplats heter Universitetet.
Beslut om daglig verksamhet
För att arbeta på daglig verksamhet Valla folkhögskola behöver du ett
beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.
.
Studievägen 22