Hoppa till huvudinnehåll

Daglig verksamhet Spira

På Spira jobbar vi med olika aktiviteter.
Daglig verksamhet Spira är för dig som behöver
stort stöd av personal.
Vi skapar bra dagar tillsammans.

Detta kan du jobba med på Spira

Promenader i närområdet.

Åka på utflykt i vår minibuss.

Åka till skogen och promenera.

Hämta lunch.

Besöka Händelseriket.

Gå till återvinningen.

Arbetet

Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.

På Spira arbetar du med stort stöd av personal.

Måltider

Vi beställer lunch från Kost & Restaurang.

Du berättar för personalen om du vill ha lunch.

Räkning för lunchen skickar vi hem till dig.

Du kan ta med egen lunch och värma här.

Alla som arbetar här får en frukt om dagen.

Hitta till oss

Daglig verksamhet Spira ligger i Tornby.

Du kan gå, cykla, åka bil eller färdtjänst hit.

Beslut om daglig verksamhet

För att arbeta på Spira behöver du ett

beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.

 

Kontakta Daglig verksamhet Spira

013-20 68 76

Attorpsgatan 13

Senast uppdaterad den 25 april 2024

Tillbaka Skriv ut