Kafé Fiket

Leanlink daglig verksamhet

 

På Fiket säljer vi kaffe, smörgåsar och kakor.
Gäster på Fiket är de som jobbar i huset
och personer som är på kurs.
Fiket ligger mitt i Linköping på Apotekaregatan.
Fiket är en arbetsplats som liknar ett vanligt jobb
och drivs av daglig verksamhet.

Det här kan du jobba med på Kafe Fiket

Baka kakor till kaféet.
Göra smörgåsar.
Ordna fika till de som är på kurs.
Sköta diskmaskinen.
Plocka bort och hålla snyggt i kafeét.
Stå i kassan och sälja fika.

Kafé Fiket är en arbetsplats för dig som har
ett beslut om daglig verksamhet enligt LSS.

Här finns Kafé Fiket

Kafé Fiket finns på Apotekaregatan 13.

Personal på Kafé Fiket

Det finns en personal på Kafé Fiket. 
Personalen använder tecken som stöd om du behöver.
Du får stöd av en arbetsterapeut för att
ditt jobb ska fungera bra.

Det är Leanlink som driver Kafé Fiket.
Linköpings kommun äger Leanlink.

Senast uppdaterad den 10 mars 2016

Tillbaka> Skriv ut