Fortsatt eldningsförbud i Linköping och hela Östergötland: Eldningsförbud, mer information

Kafé Fiket

På Fiket säljer vi kaffe, smörgåsar och kakor.
Gäster på Fiket är de som jobbar i huset
och personer som är på kurs.
Fiket är en arbetsplats som liknar ett vanligt jobb.
Tillsammans skapar vi bra dagar.

Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du jobba med på Kafe Fiket

Baka kakor.

Göra smörgåsar.

Görafika till de som är på kurs.

Sköta diskmaskinen.

Plocka bort och hålla snyggt i kafeét.

Stå i kassan och sälja fika.

Här finns Kafé Fiket

Kafé Fiket finns på Apotekaregatan 13.

Så här jobbar vi på Kafé Fiket

Vi planerar ditt jobb tillsammans.

Du vet vad som ska hända.

Du vet vad du ska jobba med.

Personalen kan Tecken som Stöd.

Du är med och påverkar din arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb. 

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från socialförvaltningen för att jobba på Fiket

Kontakta Leanlink Kafé Fiket

013-26 38 01

Apotekaregatan 13

Senast uppdaterad den 13 juli 2018

Tillbaka Skriv ut