Hoppa till huvudinnehåll

Daglig verksamhet Kafé Fiket

På Kafé Fiket gör vi fika till gästerna.
Vi diskar och städar i kaféet.
Kafé Fiket liknar en vanlig arbetsplats.
Vi skapar bra dagar tillsammans.

Detta kan du jobba med på Kafé Fiket

Baka.

Göra smörgåsar.

Diska för hand och med diskmaskin.

Städa och torka bord.

Stå i kassan.

Källsortera.

Koka kaffe och te.

Arbetet

Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.

Du arbetar självständigt med lite stöd av personal.

Måltider

Du kan ta med egen mat och värma här.

Det går även att köpa mat i kaféet.

Alla som arbetar här får en frukt om dagen.

Hitta till oss 

Du kan gå, cykla, åka buss eller färdtjänst till oss.

Närmaste busshållplats heter Stora Torget.

Beslut om daglig verksamhet

För att arbeta på daglig verksamhet Kafé Fiket
behöver du ett beslut om daglig verksamhet från
Socialförvaltningen.

Kontakta Daglig verksamhet Kafé Fiket

013-26 38 01

Apotekaregatan 13 C

Senast uppdaterad den 19 april 2024

Tillbaka Skriv ut