Snicken

På Snicken jobbar du med olika saker.
Inne på Snicken kan du duka till mat och fika,
diska och baka.
Gillar du att sjunga eller lyssna på musik väljer
du det.
Gillar du att vara ute kan du såga och klyva ved
eller promenera.
Det finns en liten skog nära Snicken.
Vi skapar bra dagar tillsammans

Snicken, Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du jobba med på Snicken

Aktiviteter utomhus, till exempel att arbeta
med ved.

Lära sig och använda tecken som stöd tillsammans
i grupp.

Gå en promenad eller göra gymnastik.

Sortera och återvinna kartong och annat avfall.

Baka, duka och diska.

Här finns Snicken

Snicken finns på Hackeforsvägen 1.

Så här jobbar vi på Snicken

Vi planerar ditt jobb tillsammans.

Du vet vad som ska hända.

Du vet vad du ska jobba med.

Personalen kan Tecken som Stöd.

Du är med och påverkar din arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb.

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från socialförvaltningen för att jobba på Snicken. 

Kontakta Leanlink Snicken

013-20 87 40

Hackeforsvägen 1

Senast uppdaterad den 22 juni 2018

Tillbaka Skriv ut