Hoppa till huvudinnehåll

Daglig verksamhet ICA Maxi

Daglig verksamhet ICA Maxi är en grupp som arbetar
i affären ICA Maxi med stöd av en handledare.
Vi skapar bra dagar tillsammans.

Detta kan du jobba med på ICA Maxi

Packa upp och fylla på varor.

Ställa tillbaka varor som lämnats i kassan.

Arbetet

När du arbetar på ICA Maxi får du stöd av en handledare,

men du behöver kunna arbeta lite självständigt.

När du jobbar i butiken kan du få frågor från kunder.

Du behöver kunna prata och ha ett trevligt bemötande

mot kunderna.

Man går och står mycket när man jobbar på ICA-Maxi.

Du får inte snusa på jobbet.

Måltider

Du kan ta med egen matlåda och värma maten här.

Du kan också köpa mat i butiken.

Hitta till oss

ICA Maxi ligger i stadsdelen Tornby.

Du kan gå, cykla, åka färdtjänst eller buss till oss.

Närmaste busshållplats heter MAXI.

Beslut om daglig verksamhet

För att arbeta på Daglig verksamhet ICA maxi behöver du ett

beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.

Kontakta Daglig verksamhet ICA Maxi

0730-47 47 41

Västra Svedengatan 12

Senast uppdaterad den 19 april 2024

Tillbaka Skriv ut