Kafé Fiket

På Fiket säljer vi kaffe, smörgåsar och kakor.
Gäster på Fiket är de som jobbar i huset
och personer som är på kurs.
Fiket är en arbetsplats som liknar ett vanligt jobb.
Tillsammans skapar vi bra dagar.

Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du jobba med på Kafé Fiket

Baka kakor.

Göra smörgåsar.

Göra fika till de som är på kurs.

Sköta diskmaskinen.

Plocka bort och hålla snyggt i kaféet.

Stå i kassan och sälja fika.

Källsortera.

Koka kaffe och te.

Plocka in ren disk.

Städa kaféet.

Här finns Kafé Fiket

Kafé Fiket finns på Apotekaregatan 13 C.

Så här jobbar vi på Kafé Fiket

Vi planerar ditt jobb tillsammans.

Du vet vad som ska hända.

Du vet vad du ska jobba med.

Personalen kan Tecken som Stöd.

Du är med och påverkar din arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb. 

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från socialförvaltningen för att jobba på Fiket

Kontakta Leanlink Kafé Fiket

013-26 38 01

Apotekaregatan 13 C

Senast uppdaterad den 20 september 2018

Tillbaka Skriv ut