Hoppa till huvudinnehåll

Daglig verksamhet Årstiden

På Årstiden jobbar vi med olika aktiviteter.
Vi lagar lunch varje dag.
Vi skapar bra dagar tillsammans.

Detta kan du jobba med på Årstiden

Laga mat och baka.

Läsa.

Träna i gym.

Spela spel.

Lyssna på musik och sjunga.

Sy och pyssla.

Arbetet

Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.

På Årstiden kan du arbeta med stöd av personal.

Måltider

På Årstiden lagar vi lunch tillsammans varje dag.

Räkning för lunchen skickar vi hem till dig.

Du kan ta med egen lunch och värma här.

Alla som arbetar här får en frukt om dagen.

Hitta till oss

Årstiden finns på T1. 

Du kan gå, cykla, åka buss eller färdtjänst hit.

Den närmaste busshållplatsen heter Drabantgatan.

Beslut om daglig verksamhet

För att arbeta på Årstiden behöver du ett

beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.

Kontakta Årstiden

013-20 58 39

Överstegatan 22

Senast uppdaterad den 19 april 2024

Tillbaka Skriv ut