Hoppa till huvudinnehåll

Daglig verksamhet Slussen

Slussen är för dig med en neuropsykiatrisk funktionsnedsättning.
På Slussen kan du jobba med olika arbetsuppgifter.
Vi skapar bra dagar tillsammans.

Detta kan du jobba på Slussen 

Återvinning.

Tvätta åt andra verksamheter.

Leverera material mellan olika verksamheter.

Snickeriarbete.

Paketering.

Handarbete, sy, virka, sticka.

Baka.

Andra uppgifter efter dina önskemål.

Cykelreparationer.

Arbetet

Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.

På Slussen arbetar du med stöd av personal.

Måltider

Vi beställer lunch från Kost & Restaurang.

Du berättar för personalen om du vill ha lunch.

Räkning för lunchen skickar vi hem till dig.

Du kan ta med egen lunch och värma här.

Alla som arbetar här får en frukt om dagen.

Hitta till oss

Daglig verksamhet Slussen ligger i Vasastaden.

Du kan gå, cykla, åka buss eller färdtjänst hit.

De närmaste busshållplatserna heter 

Linköpings resecentrum, Timmermansgatan.

Beslut om daglig verksamhet

För att arbeta på Slussen behöver du ett
beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.

Kontakta Daglig verksamhet Slussen

013-26 30 79

Bangårdsgatan 6

Senast uppdaterad den 19 april 2024

Tillbaka Skriv ut