Höjden

På Höjden jobbar vi med olika saker.
Det kan vara att arbeta i köket eller att sjunga och
spela musik.
På våren och sommaren sår vi frön,
odlar grönsaker och blommor.

Det här kan du jobba med på Höjden

Odla grönsaker och blommor

Laga mat och baka

Delta i musikgrupp

Göra utflykter och gå promenader

Här finns Höjden

Höjden finns på Skogslyckegatan 18C.

Så här jobbar vi på Höjden

Vi planerar ditt jobb tillsammans.

Du vet vad som ska hända.

Du vet vad du ska jobba med.

Personalen kan Tecken som Stöd.

Du är med och påverkar din arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb.

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från Social- och omsorgsförvaltningen för att jobba på Höjden.

Kontakta Leanlink Höjden

013-26 31 10

Skogslyckegatan 18c

Hjälpte informationen på den här sidan dig?

Hjälp oss förbättra webbplatsen

Hur skulle den här sidan kunna bli bättre?

Senast uppdaterad den 12 augusti 2019

Tillbaka Skriv ut