Snicken

På Snicken jobbar du med olika saker.
Vi skapar bra dagar tillsammans

Snicken, Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du jobba med på Snicken

Utomhusaktiviteter

Lyssna på musik och sjunga

Teckengrupp

Lätt gymnastik

Sortering och återvinning

Duka och diska

Baka

Såga ved

Här finns Snicken

Snicken finns på Hackeforsvägen 1.

Så här jobbar vi på Snicken

Vi planerar ditt jobb tillsammans.

Du vet vad som ska hända.

Du vet vad du ska jobba med.

Personalen kan Tecken som Stöd.

Du är med och påverkar din arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb.

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från socialförvaltningen för att jobba på Snicken. 

Kontakta Leanlink Snicken

013-20 87 40

Hackeforsvägen 1

Senast uppdaterad den 8 november 2019

Tillbaka Skriv ut