Daglig verksamhet Snicken
På Snicken jobbar vi med olika aktiviteter.
Vi skapar bra dagar tillsammans.
Detta kan du jobba med på Snicken
Utomhusaktiviteter.
Bilutflykter.
Promenader.
Lyssna på musik och sjunga.
Teckengrupp.
Lätt gymnastik.
Sortering och återvinning.
Duka och diska.
Baka.
Arbetet
Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.
På Snicken kan du arbeta med stöd av personal.
Måltider
Vi beställer lunch från Kost & Restaurang.
Du berättar för personalen om du vill ha lunch.
Räkning för lunchen skickar vi hem till dig.
Du kan ta med egen lunch och värma här.
Alla som arbetar här får en frukt om dagen.
Hitta till oss
Snicken ligger i Hackefors.
Du kan åka buss eller färdtjänst hit.
Närmaste busshållplats heter Hackefors.
Beslut om daglig verksamhet
För att arbeta på Snicken behöver du ett
beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.