Hoppa till huvudinnehåll

Daglig verksamhet Navet

På daglig verksamhet Navet kan du
göra olika aktiviteter.
Du kan arbeta ensam och i grupp.
Vi skapar bra dagar tillsammans!

Det här kan du jobba med på Navet

Lyssna på musik.

Sjunga.

Göra gymnastik i grupp.

Laga mat.

Gå promenader.

Åka på utflykter.

Läsa tidningar och böcker.

Sortera saker.

Spela spel.

Lägga pussel.

Sticka och virka med garn.

Arbetet

Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.

På Navet kan du arbeta med stöd av personal.

På Navet arbetar vi mycket utomhus.

Måltider

Vi beställer lunch från Kost & Restaurang.

Du berättar för personalen om du vill ha mat.

Räkning för maten skickar vi hem till dig.

Du kan också ta med egen mat och värma här.

Alla som arbetar här får också en frukt om dagen.

Hitta till oss

Daglig verksamhet Navet ligger i Hackefors.

Du kan åka buss eller färdtjänst hit.

Närmaste busshållplats heter Hackefors.

Beslut om daglig verksamhet

För att arbeta på Navet behöver du ett

beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.

Kontakta Navet

013-20 78 57

Hackeforsvägen 1

Senast uppdaterad den 18 januari 2023

Tillbaka Skriv ut