Hoppa till huvudinnehåll

Daglig verksamhet Hovet

På Hovet jobbar vi med olika aktiviteter.
Hovet är en mindre grupp för dig som
behöver stort stöd av personal.
Vi skapar bra dagar tillsammans.

Detta kan du jobba med på Hovet

Promenera i skogen och i Lambohov.

Musik.

Baka.

Träna motorik.

Laga mat.

Plantera.

Trädgårdsskötsel.

Lekar.

Arbetet

Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.

På Hovet arbetar du med stort stöd av personal.

Hovet är en liten grupp.

Måltider

Vi beställer lunch från Kost & Restaurang.

Du berättar för personalen om du vill ha lunch.

Räkning för lunchen skickar vi hem till dig.

Du kan ta med egen lunch och värma här.

Alla som arbetar här får en frukt om dagen.

Hitta till oss

Daglig verksamhet Hovet ligger i Lambohov.

Du kan gå, cykla eller åka färdtjänst hit.

Beslut om daglig verksamhet

För att arbeta på Hovet behöver du ett

beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.

Kontakta Daglig verksamhet Hovet

013-20 60 46

Boställsgatan 63

Senast uppdaterad den 25 april 2024

Tillbaka Skriv ut