Hoppa till huvudinnehåll

Daglig verksamhet Sensum

På Sensum jobbar vi med aktiviteter som du tycker om och mår bra av.
Sensum är en liten grupp med trygg miljö.
Vi skapar bra dagar tillsammans.

Detta kan du jobba med på Sensum

Olika sinnesupplevelser.

Besöka Händelseriket.

Promenader.

Lyssna på musik.

Läsa böcker.

Baka.

Få massage.

Arbetet

Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.

På Sensum arbetar du med stort stöd av personal.

Måltider

Vi beställer lunch från Kost & Restaurang.

Du berättar för personalen om du vill ha lunch.

Räkning för lunchen skickar vi hem till dig.

Du kan ta med egen lunch och värma här.

Alla som arbetar här får en frukt om dagen.

Hitta till oss

Sensum finns i Valla.

Du kan åka färdtjänst till oss.

Beslut om daglig verksamhet

För att arbeta på Sensum behöver du ett

beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.

Kontakta Daglig verksamhet Sensum

013-20 53 37

Vallavägen 10A

Senast uppdaterad den 25 april 2024

Tillbaka Skriv ut