Fortfarande eldningsförbud i Linköping och hela Östergötland. Läs mer här: Eldningsförbud, mer information

Sensum

Sensum är för dig som vill vara i en liten grupp i en trygg miljö.
Vi jobbar med aktiviteter som du tycker om och mår bra av.
Tillsammans skapar vi bra dagar.

Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du jobba med på Sensum

Olika sinnesupplevelser.

Besöka Händelseriket.

Promenader.

Lyssna på musik.

Läsa böcker.

Baka.

Få massage.

Här finns Sensum

Sensum finns på Vallavägen 10 A.

Så här jobbar vi på Sensum

Vi planerar ditt jobb tillsammans.

Du vet vad som ska hända.

Du vet vad du ska jobba med.

Personalen kan Tecken som Stöd.

Du är med och påverkar din arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb. 

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från socialförvaltningen för att jobba på Sensum.

Kontakta Leanlink Sensum

013-20 53 37

Vallavägen 10A

Senast uppdaterad den 13 juli 2018

Tillbaka Skriv ut